Pušite li hehe

22.02.2018.




Mladoženja pita popa koliko treba
platiti za vjenčanje.
- Običaj je da se plati u proporciji sa ljepotom mlade.
Mladoženja mu pruži 100 eura. Pop se približi mladoj,
podigne joj veo da je pogleda i kaže mladoženji:
- Sačekajte da vam donesem ... kusur ...!!



Ciganskoj porodici sa 12-oro dece jedna humanitarna organizacija
sagradila je bazen u dvorištu. Došli novinari i pitaju Cigu:
Kako se osećate sada kada imate bazen?
Nikako!
Zašto?
Pa tek sad kad smo skinuli svu prljavštinu sa nama,
video sam da mi je jedno dete belo!



Počela mobilizacija i dođe red na Lalu. Kažu mu:
–Lalo, ti moraš u prve borbene redove!
A Lala će:
– Ta, nemojte mene, ja ću se odmah pomiriti!



Ako ti je mladić dobar matematičar.... čuvaj se...
lako može početi izlaziti sa dvije nepoznate.



Ležala baba na nudističkoj plaži, kad u neko doba izlazi krtica iz zemlje i
to baš babi između nogu... (I sad pošto se krtica cijelog života služi samo
njuhom i prednjim šapama za kopanje) gleda lijevo, gleda desno...
kolk'ko vidi, kolk'o ne vidi... gleda babi u onu stvar... i zove:
- Ježe...! Ježe (ks, ks...) Ej jež!
Ništa, "jež" ne odgovara. Krtica priđe malo, (pomiriše dvaput kratko,
vrati se par koraka unazad) i kaže:
- Si živ, pizda ti materina!?



P: Zasto picka nije slatka?
O: Da bi i dijabeticari mogli lizat!



Juče mi bila familija iz Beča, donijeli neki keks od euro i po, dvije
čokolade i 200 grama kafe a pojeli i popili moju penziju i pola ženine plate!




<< Arhiva >>