BLOGERI (drugi dio) hehe

21.10.2017.

Danas nastavljamo sa Blogerima hehe
I sutra isto..

Moja Moda sa najnovijim modelom haljine hehe

a ovdje protestira hehe:


Zena: Nisi me tuko 2 mjeseca!
Muz: Pa????
Zena: Jel to imas drugu?


Suncokretica ceka Lava hehe


Kako je Mujo otkrio da ga Fata vara?
Nakon što se preselio još uvijek je imao istog poštara.


Sempre Contra objasnjava unuku hehe


Hvali se Amerikanac Bosancu kako njegova država stalno
napreduje, kako se kod njih sve bolje i bolje živi, pa kaže:
- Evo već sutra mi ćemo živjeti bolje nego danas.
A Bosanac mu odgovara:
- Nije to ništa, mi već danas živimo bolje nego što ćemo živjeti sutra!


Luki nam je poslala tri fotke hehe






-Dragi, šta je to oralni seks?
-Zini da ti kažem.


Vladkrvoglad ovako on uziva:


Žali se Mujo liječniku:
- Doktore, ja sve vidim duplo!
- Sjednite na stolicu.
- Na lijevu ili desnu?


A evo i Durice hehe


Nasla dva policajca tri bombe i jedan kaže drugome:
- "Ako jedna pukne što će onda?"
Policajac:
- "Reći ćemo komandiru da smo našli dvije...


A evo i bloger NF,napokon nasao super lokaciju u Rijeci hehe


Šta kaže Mostarka za curu koja je prelijepa?
" A majke mi moje , čula sam da ima
ravne tabane!"




<< Arhiva >>