Bože mi oprosti hehe...

11.02.2016.



Pričate li u snu? - pita ljekar pacijenta.
- Ne, ali dok ja pričam, svi ostali spavaju.
- Ne razumijem.
- Ja sam profesor povjesti..



Dok se s djevojkom mazio u kinu, muškarcu je pala perika.
Tražeći je u mraku, ruka mu sklizne djevojci pod suknju.'To!
Pronašao si je! Nastavi', kaže mu ona.'Ne, ne može biti moja
– ja svoju češljam u desno!' ...



Koja je razlika između kondoma i padobrana?
Nikakva. I jedno i drugo kad probušiš - nastradala si!



Udaja:
Trenutak kad ženska osoba zamijeni pažnju svih muškaraca za nepažnju
jednog.



Dva studenta pušila travu, murija ih uhvatila pa završili kod istražnog suca.
Sudac im kaže:
- Dečki, trebao bih vas strpati u zatvor, ali niste vi tako loši, dat ću vam još
jednu priliku. Pustit ću vas doma, a vi mi se za par dana javite i
kažite kako ste ih proveli.
Nakon 3 dana obojica se pojave na sudu i pita sudac prvog:
- I? Što si ti radio ove dane?
Kaže on:
- Ja sam obratio 10 ljudi od droge!
Sudac:
- Ma nemoj? Kako si to uspio?
- Gledajte, uzeo sam olovku i papir i nacrtao jedan veliki krug i
jedan mali krug. Rekao sam im:
Vidite, ovaj veliki krug je vaš mozak prije droge, a ovaj mali krug je
vaš mozak poslije droge... i odmah su mi desetorica obećala
da se više neće drogirati!
Sudac:
- Svaka čast, majstore, odi doma, ti si oslobođen!
Sudac ozbiljno pogleda drugog tipa:
- A ti? Što si ti radio?
- Ja sam obratio 100 ljudi od droge!
- Ma nemoj mi reći??? A kako si to uspio?
- Samo sam uzeo skicu od frenda i rekao dečkima:
Vidite, ovaj mali krug...to je vaš šupak prije zatvora..



Žali se student prijatelju:
- Poslao sam ocu telegram da mi hitno pošalje novac, jer sam na ulici.
- Šta je odgovorio?
- Sine, čuvaj se automobila!



Ulovili Hrvat, Slovenac i Srbin zlatnu ribicu, i ona kaže da će im
ispuniti po jednu želju ako je puste.
Srbin: "Ja hoću da moja Srbija bude najbogatija."
Ribica ispuni.
Slovenac: "Ja hoću da Slovenija bude slobodna, bez Srba i Hrvata te
da napraviš najveći zid oko Slovenije, takav, da ga nitko ne može preskočiti."
..Puff - i ribica ispuni..
A Hrvat ce joj: "Je li, ribice, pušta li taj zid vodu ?"
Ribica: "Ne."
Hrvat: "E pa onda PUNIIII!!!"


pop ili jebac hehe


<< Arhiva >>