Da nam živi,živi rad hehe....

10.02.2016.



Dodje Zagorec u birtiju u Zagrebu..
Sav znojan,uspuhan
dolazi na sank i narucuje:
-„Daj brze mi nakaj mrzloga,žej`n sam ko graba..
Konobar mu da kriglu hladne vode..
Zagorec:
-„Jebote nis ti rekel da sam zmazan,nek žejen“..



Poslije lokalnih izbora žena pita muža, nesuđenog odbornika:
Mili, koliko si dobio glasova?
- Dva.
- Đubre jedno, znala sam da imaš ljubavnicu!



Telefon više puta zvoni u jednoj firmi:
Ljutiti glas: -Halo, što se nitko ne javlja kada ja zovem!
Radnik: -Šta je čovjeće, u gužvi smo?
Još ljući glas: -Znaš li ti s kim razgovaraš, ovdje tvoj direktor!!!
Radnik: -Znaš li ti s kim razgovaraš?
Ljutiti glas: -Nemam pojma?!
Radnik: -Onda jedi govna!



Drevna izreka:
Bolje Rus da zavrne, nego Švabo da pusti plin.



Kako nastaje trač u Bosni:
Ide Suljina djevojka ulicom i reče komšinici:
- "Dobar dan."
Ta je rekla Begajeti:
- "Vala viđeh onu Suljinu, reče mi dobar dan."
Begajeta Senadi:
- "Rekoše mi da se ona Suljina jedva javi kome."
Senada Amiri:
- "Reče mi Begajeta da je vidjela onu Suljinu, nešto nervozna bijaše
kad joj se javljala."
Amira Muniri:
- "Čuh da je ona Suljina nešto nervozna, mora da ima problema."
Munira Đulsi:
- "Čuh da je ona Suljina puna problema, samo šuti, ni s kim ne priča."
Đulsa Rasemi:
- "Vele da je ona Suljina skrenula od problema, dugovi i krediti sigurno."
Rasema Hašimi:
- "Rekoše mi da ona Suljina ima kredita do guše,
za šta li ih je uzimala pobogu."



Što je zajedničko onom koji laže i onom koji krade?
Obojicu čeka saborska mirovina.



Na ispovijedi:
-Sine odrekni se sotone.
>Ne mogu oće, imam sa njom dvoje djece...


Pa ti vozi viljuskara hehe


<< Arhiva >>