Ja kao Domenico i Nisam el Diablo hehe

20.11.2015.

Domenico:

Lipa su to bila vrimena odrastanja u Splitu…Oduvik su me
privlacile divojcice,posebnu paznju sam ima prima uciteljici:


uvik volim proci nasom trznicom (Starim pazarom) i obavezno pozdravim
sve prodavacice redom,one se uvik oduseve:


judi moji kada god nas ona bura zapuse,ni popisat se ka coik nemores:


a ca ja volin po litu voziti cabria:


kao sto vec znate ja prosto obozavam more,brodove i galebove:


moj kumpanjon Diablo je cak potega iz Sibenika da mi pomogne u selidbi,
nikada mu to necu zaboraviti:


Narocito volin da se kupam na Bačvicama i dok svi drugi igraju picigin,
ja se igram drugih igara u plicaku,i tu sam upozna tigricu…


Od tada me je izludila i pratim je u stopu,nedavno sam je i vako iznenadia..:


upisa san se bia I u teretenu kod nas u Splitu i to u “California Gym”,
tigrice kada vidis ovo nes moc da mi odolis:



Tko je jebao - jebao je, ja se u nedjelju (21. 11.) udajem!' – SEVERINA


Razgovaraju dva starčeka. Kaže jedan:
Nikad u životu mi nije tako dobro stajao, kao što mi sad dobro visi.


U sarajevskom tramvaju velika gužva. Na krivini oko vijecnice djevojka
izgubi ravnotežu i nasloni se na policajca.
- Oprostite, inercija.
- E, drago mi je, Fadil!


Pricaju dva djecaka na autobuskoj stanici.
-Znas li koja je razlika izmedu policajca i magarca?
Kada u tom trenutku dolazi policajac i kaze:
-Hajde mali reci koja je razlika.
-Nikakva gospodine nikakva.
-E, tako sam i mislio.


Nisam El Diablo:

Ja svoj Sibenik nebi minja ni za sto na svitu..Tu se ja i moja supruga osicamo
najlipse…Pa nima ti nis lipse kada sa njom oden na Brodaricu na kupanje..
I sve bi bilo dobro da ni naisla ona vrtirepka Tigrica:


ja sam joj reka da sam poseban tip ca sam joj i dokaza:


cesto me positi moj kumpanjon Diablo iz Splita,pa ti ja i on
satima palamudimo na plazi…A kada naidje kakva komadina i za to imamo lika:


nedavno se tigrica u vrtu suncala gola,a ja i Domenico tili skiljiti:


Ajme Gospe moja i onda je dosa sritan dan,pozvala me Tigrica,
Nisan moga virovati:


Ca je radila sa mene,ca mi je sve pokazala:


Sve sam to predura,i onda se je opustila da omastim brke…


I onda smo se ja I ona udruzili,pomaze mi kad igram poker;


I onda sam svatia ta je to sve bio sam san,a ja I tigrica smo
Samo kompanjuni priko bloga:



U ponedjeljak gosti u gifovima su:semper contra,ar ar,samo tvoja,
moja moda,polupani loncici,demetra i annabony..

ugodan vam vikend

<< Arhiva >>