Nešto smo sklepali hehe

09.10.2015.

Na starom PC-u na Festplatti koja je otisla u vjecna lovista mi je ostalo oko 5000 fotki,
10 000 viceva i oko 2000 tisuce videa,pa sada krecemo ispocetka..
Hvala Bogu na USB stikovima sam imao rezervnog materijala tako da idemo
dalje...Nista nas nje moze zaustaviti.....
Neka nam je svima nama ugodan i lijep vikend...hehe



Pitali Lalu gde najviše voli da vodi ljubav,
a on odgovori:
- Uz tarabu.
- Kako to, Lalo, uz tarabu ?, upitaše ga, a on im objasni:
- Kad ide - ide, a kad ne ide - uvek neko ide...
Dva tipa sjede u busu jedan pored drugog.Tek ce jedan:
-Ja se izvinjavam, ali jel' Vi to D*KATE?
-Da, jel' Vam smeta ?
-Ma ne nego izlazim na sljedecoj stanici -
morace te poslije da uzmete svoj !



Koja je slicnost izmedju muskog polnog organa i magle???
- Nikakva, ali kad se dignu dan je tako lijep.



Čiča 70-tak godina, dobro držeći, šeta parkom.
Prelijepa plavuša sa prelijepim grudima prolazi pored njega.
- Molim Vas gospođice, trenutak. Da li biste bili ljubazni da mi dozvolite
da samo jedan minut držim Vaše grudi, prelijepe su.
- Marš matori perverznjaku. Zvaću policiju.
- Ali evo daću Vam 100 eura. Samo minut.
- Ma ne dolazi u obzir skloni se matora budalo.
- Evo 200, 300 daću Vam 300 eura!
Okreće se plavuša, nema nikog...
- Ajde minut samo!
Čiča gura ruke ispod majice.
- Oh Bože, oh bože... Oooooh!
- Šta ti je čiča nećeš valjda da mi umreš ovdje sad?
- Oh Bože, gdje da nađem 300 eura!



Vrsili anketu medju zenama. Pitanje je bilo "Cemu sluze grudi?"
Dama kaze:
-Da lijepo izgledam, da budem ponosna kad me pogledaju.
Majka kaze:
-Da nahranim decicu, da mi budu zdrava i jaka.
Ciganka kaze:
- Mome Micku meze uz picku!



Unuk: "Djeda, kad si bio mlad, kakve si zenske noge najvise voleo?
Debele ili tanke?"
Djeda: "E moj sinko. To ti je kao kod oraha. Najsladje se nadje izmedju!!!"



Direktor i sekretarica poceli se seviti, kad ce sekretarica:
-Direktore, jel' us'o?
-Jeste!
-Jaoj, koliki je!



Šta rade muskarci poslije seksa:
- 5% zapale cigaretu
- 15% se okrece se na drugu stranu i počinje sa hrkanjem
- 80% se vraca kuci


Velicina hehe


<< Arhiva >>