Volite li ići na tržnicu hehe

07.10.2015.



Kad je bio Clinton u BiH pitali ga poslije kakvi
su mu dojmovi!?
Veli Clinton: Super!Great! To je prelijepa zemlja i
ljudi su tako divni, gostoljubivi, a žene krasne i
sexy-stalno napaljene,vole oralni seks...;
samo je žalosno to što im je pola nacije ozbiljno bolesno!
-Kakva je to bolest,Mr.President? pitaju novinari.
-Nekakva egzotična bolest koja srećom nije zarazna
a oboljevaju isključivo muškarci.
Naime svi se žale da ih boli kurac...



Da li znate kako izgleda picka iznutra?
Naravno da ne znate.....
a svaki kurac, zna.....



Za vrijeme Zimskih olimpijskih igara u Sarajevu, u jednom kafiću
na Baš Čarsiji, sastali se Amerikanac, Rus i Bosanac. I tako u razgovoru,
s teme na temu, spomene se kućna tehnika. I kao obično, prvi se
javi Amerikanac kao najveći hvalisavac:
• Mi imamo mašinu koja pere i suši veš!
Na to će Rus:
• To nije ništa, mi imamo mašinu koja pere, suši i slaže veš!
Na to će Bosanac:
• Nije to ništa bolan, mi imamo mašinu koja pere, suši, pegla i slaže veš,
ali ako je ne jebeš sve otkaže!



Stariji muškarac leži u krevetu hotelske sobe. Iznenada u sobu upadne
zgodna, mlada djevojka u prozirnoj spavaćici.
- Oprostite, pogriješila sam sobu – kaže djevojka zbunjeno.
Muškarac će: – I ne samo to, nego ste i zakasnili dvadesetak godina.



Mala Mara dođe kući iz škole sva nasmijana i kaže mami:
-”Jurica mi je danas pokazao svoju pišu!”
Prije nego je mama uspjela bilo što reći Mara kaže:
-”Podsjetio me je na kikiriki.”
Mama si odahne i nasmije se: “Tako malen je bio?”
Mara odgovori: “Ne…. slan!”



- Što je brak?
- Jedini rat u kojem spavamo sa neprijateljem!



Razgovaraju dva prijatelja o nekoj curi:
- Zašto svi trče za ovom ribom?
- Zbog njene govorne mane.
- Kakve govorne mane?
- Ne može reći “ne”!


Kako se vara na vagi


<< Arhiva >>