Ugodan vikend hehe

24.07.2015.



Kaže muž ženi:
"Draga, ja ne mogu više ovako moram da ti kažem.
Ja sam gay"
"Pa dobro mater mu jebem, imam i ja šupak"



Hvali se Ciga prijatelju:
-Uh kako sam sinoc vodio ljubav sa Milevom, zguza,
spreda, s boka, ovo, ono, brateee…
-A jel ti pusila?
-Jesi ti normalan, budalo, pa to mi je sestra!



U Južnoj Africi rješili su da ukinu rasnu diskriminaciju.
Od sada neće više biti bjelih i crnih, svi ljudi se proglašavaju zelenima.
Crnci radosni krenuše da ostvaruju svoja prava. Jedan zadovoljno uđe u bar:
- "Kelner, piće."
Kelner ga ignoriše.
- "Kelner, piće!"
Kelner ga opet ignoriše.
- "Kelner piće!!"
Ovome dosadi uhvati ga za okovratnik i izbaci na ulicu.
-"Ali moraš da me uslužiš, sada smo svi jednaki, svi smo zeleni."
- "Da, ali ti si tamno zelen."



Pita čovjek Cigu:
• Koja ti je omiljena boja?
• Karirana - odgovori Ciga.
• A piće? - pita čovek dalje.
• Može! - kaže Ciga.



Zena stoji ispred sudije ,tuzila muza za nevjerstvo:
- "Druze sudija, moj muz ide sa drugim zenama. Trazim razvod!"
- "A dali si ga ikad vidjela sa drugom zenom", upita sudac?
- "Nisam druze sudija, ali sam cula."
- "E to ne vazi, mora da ga uhvatite na djelu."
... Zena ljuta vidi da nema sanse kod sudije pa prdne koliko je glasnije mogla.
- "Sram te bilo", drekne sudac: "kaznicu te za prđenje."
- "Nisam prdnula druze sudija! Jeste li me vidjeli da prdim?"
- "Nisam vidio ali sam cuo."



- Kako zovete budalu, koja u ruci drzi mitraljez?
- GOSPODINE!



Izmislili Amerikanci neki prepametan kompjuter, zna odgovore na sva pitanja.
Da bi provjerili da li je to istina dodju Rus, Kinez i Bosanac.
Prvi ulazi Rus. Nakon 2 minuta izlazi on sa hrpom papira.
Pitaju Kinez i Bosanac
- ,,Sta si ga pit'o" a ovaj odgovara
- ,,Pit'o ga 60 pitanja i na sve zna odgovor".
Sljedeci je Kinez. On se vrati nakon 3 minuta, pros'o isto k'o Rus.
Red je na Bosanca.
Udje on, nema ga 3-4 sata. Nakon tih 3-4 sata izlazi on,a kompjuter
se oce raspasti i soba je puna papira. Kinez i Rus gledaju u cudu i pitaju ga
-,,Sta si ga ti pit'o"? A Bosanac kaze
-,, Ja us'o i rek'o djes jarane, sta ima, i otad izbacuje papire.


Ah te sise:


<< Arhiva >>