Ugodan vikend hehe

26.06.2015.



Šta muškarac sa modricama na oba oka pita ženu?
Ništa... već je dvaput pitao



Apsolutno neatraktivna žena, grubih crta lica, uz to nervozna ulazi u
robnu kuću s dvoje djece za sobom, stalno se deruči na djecu. Čovjek na
ulazu joj kaže:"Dobro jutro gospođo, imate krasnu djecu. Da li su to
blizanci?". A debela ružna žena, prestane vikat, podigne nos i
odgovori:"Naravno da nisu. Stariji ima devet a mlađi sedam. Zašto misliš
da su blizanci? Zar izgledaju isto, budalo?". "Ne, nikako" odgovori
čovjek, "samo ne mogu vjerovat da Vas je neko jebao dva puta...."



Oženio se Piroćanac, pa kupio veliku čokoladu kako bi obradovao suprugu.
Odlomi jednu kocku da je posluži, a ostatak pažljivo upakuje govoreći joj:
- Ovo će sačuvamo za decu. Njoj nešto nije jasno, pa ga pita:
- Čiju decu, dragi? - Pa našu, draga. Ona će opet zbunjeno:
- Pa mi gi nemamo. A on će njoj: - Će gi imamo.



Priča jedna frendica drugoj kako je kupila cipele u Parizu za 5000 eura!!
Molim??? kaže ova...pa molim te od čega su te napravljene???
Od kurčeve kože!! kad ih nadrkam - imam čizme!



Moja žena se bojala mraka.
Onda me vidjela golog.
Sada se boji svjetla.



Razgovaraju dva poljoprivrednika: "Ova kisa je dosla kao narucena,
sve ce ozivjeti na zemlji"
"Ne daj Boze", rece drugi - "Tri zene sam pokopao."



Za vrijeme ručka u koncentracionom logoru traži žena muža i kaže:
- A gdje je onaj moj ispario?


Rumunjski cile mile hehe


<< Arhiva >>