Korisna pomagala hehe

28.05.2015.



Za sahranu mladog kardiologa kolege kupili
vijenac u obliku srca. Jedan od njih uz smijeh komentira:
- 'Kakav ćete meni kupiti? Ja sam ginekolog!'



Zarakijali se Mujo i Haso u kafani, pa prebace razgovor na seks.
Nakon par lovačkih priča, Haso uzdahne i požali se Muji:
- Jarane, ja t' mislim da moja Habiba men' glumi orgazme!
Mujo klimne glavom:
- Jašta da glumi, radi to i moja Fata ... a znaš ti, Haso, zašto to one rade?
Haso odmahne:
- Jok, pojma nemam. Ti?
Mujo se nasmije:
- E moj jarane, one t' to rade jer misle da je nas briga jesu'l' one svrš'le ili ne!



-Jel' ti pušila ona mala sinoć?
-Nijeste.
-Kako misliš nijeste???
-Pa lijepo, ona svima priča da nije, ja svima pričam da jeste.



Covjek se vraca kuci sa poslovnog puta dan
ranije.Prošla je ponoc....
Vracajuci se kuci pita taksistu,da li bi mu
htio biti svjedok jer misli da ga zena
vara,na sto taksista pristane,ali da mu plati
100 Eura...
Kad su stigli kuci,obojica se tiho ušnjase u
spavacu sobu.
Muz upali svijetlo,baci cebe s kreveta i
ugleda zenu s ljubavnikom.
Ljut uzme pistolj,repertira ga i prisloni ga
ljubavniku na glavu...
Zena zaskaka: -Drz,ne daj.. Ne pucaj,lagala
sam te da sam naslijedila novac.
-ON je platio BMW kojeg sam ti dala,
-ON je platio jahtu,
-ON je platio godisnje karte za utakmice,
-ON je platio kucu na jezeru.
Negodujuci,muz spusti pistolj, pogleda
taksistu i pita:- Sto bi ti ucinio?
Taksista odgovori: - POKRIO BIH GA
DEKOM ,DA SE NE PREHLADI.



Sirotinja je najbogatija, uvijek sve plaća.



Mlada žena ulazi kod seksologa:
- Doktore, ja sam... kako da vam kažem... malo perverzna.
- O čemu je riječ?
- Ovaj... sramota me da kažem...
- Pa dobro, i ja sam malo perverzan, ’ajde vi meni kažite vaš problem,
a onda ću ja vama moj.
- Pa... dobro, volim da me šljepkaju po guzi.
- I to je sve???
- Da. A koja je vaša perverzija?
- Pokazaću vam. Idite iza zavjese, skinite gaće i čekajte.
Žena ode i skine se. Prolazi minut, dva, pet... ništa. Konačno ona
proviri iza platna i vidi doktora kako sedi za stolom, puši cigaru i čita novine.
- Šta je bilo? Zar vi niste perverzni?
- Kako nisam? Upravo sam vam se posrao u tašnu!



S budalama se ne isplati svađati.
Prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku s iskustvom!



Pita momak djevojku što više voli kad joj uđe ili kad izađe ?
A veli ona:
-Najviše volim kad se dvoumi..


Super sminkanje hehe


<< Arhiva >>