Mobiteli-Telefoni hehe

11.05.2015.



Kojom brzinom se žena kreće kroz tržni centar?
- 200 eura na sat.



Ljubomorni momak zove djevojku i pita je:
-Dje si?
-A evo me kuci...
-Aj upali usisisivac da znam da si kuci !



Ženio se Crnogorac od 18 godina!
Pred kraj svadbe kaže mu striko:
Mlad si sinovče, oli znat noćas kako se što radi...
Evo tebi lijepo strikov broj pa me slobodno zovni i u sred noći ako ti što
bude trebalo, da te naučim...
Neđe oko 03h, zvoni telefon striku,
kad striko: Znao sam da ćeš me zvat, ipak si ti jučerašnji..., nego reci što treba
Zvao sam te da ti kažem da ova mala ne zna da puši, pa da nećeš
doć da joj pokažeš..



Primjetio pop da mu nestaju pare iz oltara i rešio da uhvati lopova.
Sakrije se iza oltara, pola sata kasnije ulazi lopov, prilazi oltaru, uzima
pare sa oltara i stavlja ih u džep. - Ostavi te pare! – poviče pop Lopov se uplaši:
- Ko je to, ko je to? Pop, da ga zaplaši vikne:
- Ja sam Bog! Lopov sav srećan: - Jedi govna! Ja mislio pop!



Sretnu se Mujo i Haso. I Haso pita :
- "Au, bolan Mujo kaka ti je to masnica pod okom?"
- "Kuku, ništa me ne pitaj jarane, potuk'o sam se zbog djevojke."
- "A s kim?"
- "Sa ženom . . ."



Idu dvije noge ulicom i desna kaze lijevoj
- medju nama je svrseno!



Što treba dobiti prije nego se ideš baviti nekim unosnijim biznisom?
-BiH državljanstvo.


Halo Ilija


Danas u Bolivudu blogerica Križar hehe:

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - graphiste freelance


<< Arhiva >>