Pazite danas je dan šala hehe

01.04.2015.



- Dragi, imaš li ti dvojnika?
- Ne. Odakle ti to?!
- U, jebote, opet sam spavala sa poštarom!



Razgovaraju momak i djevojka:
- Koliko me voliš od jedan do deset?
- Srećo, od jedan do deset te volim, ali posle deset idem
sa društvom na pivo.



Sjede Štef i Jura u birtiji i Štef se hvali:
- Jura, ja sem ti zdrav kak dren!
Jura ga zbunjeno pogleda i upita:
- Pa kak, kad tol'ko piješ?
Štef se nasmije:
- Je, pa u tom i je štos, Jura! Gle ovak - pivu pijem za bolju probavu,
kad mi je slab apetit, zemem belega vina, a kad mi je tlak niski onda črnega.
Kad mi tlak skoči, popijem si konjaka, za anginu su cugnem votku ...
Jura ga prekine:
- Jebate, Štef, a kad vodu onda piješ?
Štef ga pogleda prek čaše:
- Takove bolesti još nisem 'mel!



Učiteljica:- Ivice, zašto si donio mačku u školu?
Ivica:- Jer sam čuo jutros tatu kako govori mami:
Pojest ću ti mačkicu kad mali ode u školu!



Mujo i Fata već dugo se nisu seksali, i Mujo pošalje Fatu liječniku
da ustanovi zašto joj se ne da seksati s njim.
Fata sjedne u stolac, a liječnik je upita:
- Pa dobro, bona, što nema seksa kod tebe i Muje?
Fata uzdahne:- Vid' vamo doktore, 'vako ti je to ... ja ujutro krenem na pos'o,
komšija me vozi pa kad stignemo pita: "Fato, 'oš platit' benzin il' šta?",
pa ja moram il' šta jer nemam para nikad.
Zakasnim na pos'o pa me šef pita "Fato, 'oš ti otkaz dobit' il šta?",
pa ja opet moram il' šta. Kući me opet vozi komšija, pa opet moram il' šta ...
i kad dođem kući, stvarno mi nije do seksa.
Liječnik se nasmije:- Dobro, bona, 'oćemo l' to tako reć' Muji il' šta?



Kaže pandur u civilu čobanu:
- "Ako pogodim ko si, daćeš mi jednu ovcu."
Čoban pristane. Kaže pandur:
- "Ti si čoban" - i uzme jednu ovcu. Tek će čoban:
- "Ako ja pogodim ko si ti, ima da mi vratiš tu ovcu."
pandur pristane.
- "Ti si pandur u civilu."
Pita ga pandur kako je pogodio, a čoban će:
- "Samo pandur može od 300 ovaca izabrati šarplaninca!"



- Kako da je osvojim, brate?
- Pa budi joj sve!
- Pa budio sam joj i majku i oca i brata i sve u kući.


Prvoaprilska sala hehe


Danas u Bolivudu je na redu blogerica Dinajina sjecanja hehe:

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Agence publicite


<< Arhiva >>