Radni narode hehe

17.03.2015.



-Perica se dere iz vrta:
“Mama, mama neka grozna krtica nam uništava vrt ! ”
“Ubi je, zakolji je, spali je, baci je u rijeku ! ”
Poslije deset minuta, mama upita pericu:
“Jesi li ubio onu krticu ? ”
-“Ne ” – odgovara perica
-“Zaklao ? ”
-“Gore od toga'
-“Zapalio ? ”
-“Još gore od toga ”
-“Bacio u rijeku !? ”
-“Ne, živu sam je zakopao.



Umre carinik i dođe kod Svetog Petra.
Dok je Sveti Petar razmišljao gdje da ga odvede, u raj ili u pakao,
carinik dođe i stidljivo mu reče:
Šefe, ja bih negdje na granicu ako može.



Pošli na zimovanje Obamina ćerka, Putinova ćerka i sin Mila Đukanovića
(crnogorskog presjednika).
I sad luduju oni 7 dana čuda, piju, lumpuju i došlo vrijeme da plate račun.
Kaže ovaj ti si Obamina ćerka ti treba da platiš 200,000€ il ti kidamo ruku.
Kaže ona aj samo tatu da zovnem, i ona zove Obamu i kaže tata treba da
se plati 200,000€ il mi kidaju ruku, veli Obama kao nemam ćerko nek ti kidaju
ruku za državu što ću ja. I ovoj okinu ruku.
Druga sad ide ova Putinova ćerka njoj kažu ti si Putinova ćerka ti treba da
platiš 300,000€. I ona zove oca i kaže tata treba da kidaju nogu, a Putin
kaže za majku Rusiju neka kidaju nema se. I oni joj okinu nogu.
Sad Milov sin da plati kažu oni: Ti si Milov sin ti 500,000€ il ti kidamo onu stvar.
I ovaj zove Mila i priča jedno 5 minuta i klima glavom, dolazi ispred
njih tamo i skida gaće.
Ovaj veli da ga kidamo jel?
A veli Milov sin: ne no da mi ga popusite,sad ce tata doc' .



Pitali nekog Bosanca:
• Čime se bavi vaša žena?
• Ona je muzičarka.
• Divno. Koji instrument svira?
• Ne svira ništa, ba, muze krave.



Kad se ja i moja Fata svađamo,osjećam se k'o na koncertu...
prvo nove stvari pa se vratimo na najveće hitove...



U gradskom prjevozu jedan mladić sjedi i nosi majicu sa natpisom:
- "Šta je baba, tek sam sjeo!"



Krenula Fata u šetnju čaršijom s malim Mujicom i nakon nekog vremena
naleti na jaranicu Habibu. Izljube se njih dvije i izgrle, pa će
Fata prijekorno malom Mujici:
- Muj'ce, de poljubi tetu Habibu!
Mujica se odmakne:
- Jok!
Fata ga povuče za uho i zadere se:
- Muj'ce, de poljubi tetu Habibu kad ti kažem!
Mujica i dalje odbija:
- Jok, neću!
Fata ga bijesno upita:
- A što nećeš?
Mujica pogleda u pod:
- Pa pokuš'o je babo jučer, pa je popio šamarčinu!


Baustelac


Danas u Bolivudu je gost bloger Sewen,a takodje Bolivud tv je zabiljezio
par detalja sa promocije knjige Gorkic Taradija


Sewen

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - graphiste



Gorkic Taradi promocija
Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Graphisme Lyon



<< Arhiva >>