Coca Cola,Pepsi hehe

02.03.2015.



Da je Lesi bio iz Hrvatske,
nikad se ne bi vratio kući!



Pričaju građevinci iz SAD, Kine i Bosne...
Veli Amerikanac:
- Mi smo jednom dobili zadatak da sagradimo školu od četiri sprata i
u roku od dva mjeseca su djeca već išla na nastavu u toj školi.
Kaže Kinez:
- Nije to ništa! Nama je jednom naređeno da napravimo bolnicu od osam
spratova i tačno za mjesec dana prvi bolesnici bili primljeni na odjele!
Sluša Bosanac pa veli:
- Nas je jedno jutro poslalo da zidamo pivovaru...
Dva popodne a mi već p'jani ko guzice.



Kad muškarac otvara vrata automobila ženi,
budite sigurni u jedno: ili je nov auto ili žena..



Dojde Francek v dučan i pita prodavačicu:
- Dobar dan ej morti držite jaja?
Prodavačica odgovara: Naravno da držimo.
Francek joj onda veli: Ja bi onda jedno držanje...



-Mama, je l' sam ja usvojen?
-Sine, pa zar misliš da bi tebe izabrali?



Kupio Mujo neke kifle, medjutim bi nečim nezadovoljan
pa se vrati do pekare ponovo
Jeli bolan od čega su vam napravljene ove kifle ????
-Brašno, voda, jaja...
SLJEDEĆI PUT OBRIJTE TA JAJA



Odem u trafiku, rekoh: "Dajte mi jedan XXL rebrasti.
"Kaže ona:" Joj nemam baš rebrasti, ali imam ovaj od jagode i
evo ti moj broj telefona.
"Ama, ženska glavo, daj mi čips XXL rebrasti, počinje mi utakmica."


Coca Cola reklama


<< Arhiva >>