OVCE hehe

29.01.2015.



Sjela 2 pedera u taksi i sad ovaj jedan
pita drugog:
• Dragi, meni se priprdelo, smijem li?
A ovaj drugi:
• Naravno, ljubavi.
I ovaj prdne, čuje se samo tiho šištanje, a sve to sluša šofer.
Pita sad ovaj drugi prvog:
• Srce, sad bih i ja mogao. Dopuštaš li mi?
• Naravno.
I ovaj isto prdne, ali se skoro ništa nije čulo. Čuje ovo sve šofer pa
misli u sebi: "E sad ću im ja prdnuti pošteno". I odvali šofer da se čulo i
na ulici. Ova dvojica se samo pogledaše, pa kažu u isti glas:
• Djevica!



Što je brak?
-Zamislite brzi flat internet koji otvara samo jednu stranicu.....



Kinez dođe u židovsku trgovinu kupiti crni grudnjak, veličine 38.
Vlasnik, židov poznat kao vješt trgovac, kaže mu da su crni grudnjaci rijetki i
da ih je teško nabaviti. Zato im je cijena $50.00 po komadu.
Kinez kupi 25 komada.
Vrati se nakon par dana i kupi još 50 komada.
Židov mu kaže da su u međuvremenu poskupili i naplati mu $60.00 po komadu.
Kinez se vrati nakon mjesec dana i kupi sve preostale crne grudnjake u
trgovini, i to po cijeni $75.00 po komadu.
velika potražnja za crnim grudnjacima broj 38 je zaintrigirala židovskog trgovca i
pitao je Kineza, "Molim te, reci mi - Što radiš sa svim tim crnim grudnjacima?"
Kinez odgovori: "Prerežem ih po pola i prodam kao yamakas (mala kapica)
Židovima po cijeni $200.00 po komadu."
...e zato Kinezi drže svjetsku ekonomiju!



Basna je kad životinje imitiraju ljude
Bosna je kad ljudi imitiraju životinje..



Žena ispraća muža na pecanje
-Ako šaran bude skup, uzmi onda smuđa ili štuku !



Uhapsili panduri Cigu.
- Ime, prezime, adresa?
- Sandokan Jovanović, Sarajevska 3, stan 10.
Pošalju panduri jednog da provjeri.
Vraća se on i kaže:
- Ne živi tamo takav čovjek.
Ovi udri, udri, udri, ubiše Boga u Cigi.
- Ime, prezime, adresa?
- Sandokan Jovanović, Sarajevska 3, stan 10.
Oni opet udri, udri, udri po njemu.
- Ime, prezime, adresa?
- Sandokan Jovanović, Sarajevska 3, stan 10.
Odluče panduri da opet pošalju jednog tamo da provjeri,
možda se ovaj prvi zajebao. Vraća se taj pandur i kaže:
- Ne živi tamo takav čovjek.
Opet oni po Cigi, udri, udri, udri, izlomiše ga skroz.
Ujutru puste Cigu. Cigo sav slomljen, jedva se dovuče do kuće, kad ga
tamo dočeka komšija:
- Sandokane, sinoć te dva puta tražila policija, ja sam im reko da ne
živiš ovdje, će platiš pivo?



Tri najvece zagorske lazi:
1.sam se ti sleči, nem ti nikaj napravil...
2.posudi mi 100 eura, zutra ti vrnem...
3.evo spijemo još jednu pa idemo doma...


Luda ovca hehe


<< Arhiva >>