Malo i do Sjeverne Koreje hehe

16.12.2014.



Vođa smjene na carini pozove sve carinike na
sastanak da im nešto objasni. Svi carinici povade Marlboro i zapale a
jedan od njih izvadi kutiju Drine. Zapanjen vođa smjene poslje sastanka
pošalje ostale napolje i pita onog sa kutijom Drine:
- "Je li, odakle tebi novac za cigarete?



Djevojčica promatra mamu koja pere sudje i primjeti par sjedih dlaka.
Upita je znatiželjno: "Zašto imaš bijelih vlasi u kosi?"
Mama odgovori : "Svaki put kad napraviš nešto loše i ja se ne osjećam
dobro i od toga pa plačem i tužna sam - dobijem po bijelu vlas ."
Djevojčica se malo zamisli nad tim pa upita ,
" Mama, a zato je bakina kosa potpuno bijela ?"



Hoda cura ulicom i shvati da je netko prati.
- Zašto me pratiš?
- Kad sam bio mali, mama mi je rekla da pratim svoje snove.
- Ajoj, to je tako slatko!
- Zajebavam se, silovat ću te.



Jedna baka je na blagajni supermarketa i na redu je da plati.
Iza nje u redu stoji jedna mlađa žena sa nestašnim sinom od 9 ili 10 godina.
Sin stalno gura majčina kolica koja već 5,6 puta udaraju baku po nogama.
Baka se okrene prema malom i zamoli ga da je prestane udarati.
Pošto je mali nastavio udarati, baka se okreće njegovoj majci i kaže:
"Zar ne možete reći vašem sinu da me ne udara?" Mlada gospođa, bez
uzbuđenja - hladno odgovara: "Ne! Moja metoda odgoja mu dozvoljava
slobodu da radi što god želi, sve dok do njegove svijesti ne dođe da to što
radi drugima nije ispravno. Znanstveno je dokazano da je ta
metoda daleko efikasnija!" U redu iza dame sa djetetom stoji jedan
momak od nekih 20-ak godina, koji sve to pažljivo sluša, a u ruci drži
teglu sa marmeladom. Kad je dama završila svoje objašnjenje metode odgoja,
on otvori poklopac od tegle i mirno istrese cijelu teglu marmelade mladoj
dami na glavu. Sva bijesna, van sebe, dama se okrene mladiću,
a on hladnokrvno odgovara: - Znate, gospođo, ja sam odgajan slobodno,
baš na isti način kao i vaš sin. I - evo vidite rezultat!"
Starica se veselo okrene blagajnici i kaže: "Molim vas,
stavite ovu teglu marmelade na moj račun!"



1. Japanci jedu jako malo masnoće i imaju manje srčanih
udara od Amerikanaca i Engleza.
2. Meksikanci jedu mnogo masnoće i imaju manje srčanih
udara od Amerikanaca i Engleza.
3. Kinezi piju vrlo malo crnog vina i imaju manje srčanih udara
od Amerikanaca i Engleza.
4. Francuzi i Talijani piju mnogo crnog vina i imaju manje srčanih
udara od Amerikanaca i Engleza.
5. Nijemci piju mnogo piva i jedu mnogo masnih kobasica i imaju
manje srčanih udara od Amerikanaca i Engleza.
ZAKLJUČAK:
Jedite i pijte što vam drago, samo nemojte govoriti engleski - izgleda
da to ubija...



Učiteljica objašnjava cirkulaciju krvi i pita djecu:
"Kad stojim na glavi sva mi se krv slije u glavu i budem crvena.
Zašto se to ne dogodi kad stojim na nogama?"
Jedan učenik odgovara: "One vam nisu prazne!"



Mladi bracni par, ozenjeni tek 10-ak dana, ono seve se jos ko blesavi...
Dolazi muz jedan dan sa posla i pita:
- "E 'ocemo da rucamo, pa da se karamo ili da se karamo pa da rucamo?"
Zena:
- "Kako hoces, pa da rucamo."


Kada u Koreji prespavas vojunu paradu hehe


<< Arhiva >>