E Radni narode hehe

24.11.2014.



Mujo nasao novu curu i kaze:
- Ja te najvise volim na svijetu!!
Ona na to:
- Ha ha ha
Mujo:
- Kupit cu ti dijamantski prsten!
Cura:
- Kad?
Mujo:
- Ha ha ha!!!



U čemu je razlika između profesionalnog i amaterskog pedofila ?
-Profesionalni ima završen teološki fakultet..



Trojica zatvorenika prenose kamenje na Golom otoku i počnu pričati:
'Zašto ste vas dvojica tu?'
'Ja sam svaki dan kasnio na posao, pa su me optužili da planiram revoluciju.'
'A ja sam svaki dan dolazio ranije na posao, pa su me optužili da špijuniram.'
'Nevjerojatno! Ja sam svaki dan dolazio točno na posao, pa su me optužili
da sam ušvercao sat sa zapada!'



Gladnog nahranim, žednog napojim, tužnog utješim, napuštenog prisvojim,
bolnog izliječim, tmurnog razvedrim.
Samo sa budalama ne znam šta ću, pa odem na izbore i glasam.



Pričaju dva penzionera u parku:
- Stari, znaš li ti da smo i ti i ja sada ekološki jebači?
- Kako to misliš!!
- Pa obojica spadamo u kategoriju, bio-jebač.



Kako pandur sere?
"Izađi, neću ti ništa!".



- Prvu bračnu noć Mujo i Fata legli da spavaju, i Mujo skinuo
Fatu, raširi joj noge, i kaže:
- Auuu Fato što je velika! Auuu Fato što je velika!
- Što reče to dva puta? pita ga Fata.
- Nisam rekao dva puta, to je eho, nisam rekao dva puta to je eho!


Kako provjeriti dali su cijevi dobro postavljene hehe


<< Arhiva >>