Za ljubitelje motora hehe

20.11.2014.



- Kako se zove dijete izbjeglica, rođeno na carski rez ?
- Ni kuće, ni pizde materine!!!



Pita Eva Adama:
- gdje smo to mi?
- Hm, pa goli smo, bez para smo,... u Hrvatskoj smo!



Kada pogriješi građevinski inženjer tu grešku pokrije malter,
a kada pogriješi doktor tu grešku pokrije zemlja.



Razgovaraju dva pirocanca;
- Kako ides na poso?
-Tramvajom!
- Pa u Pirot nema tramvaj?!
- Pa nema ni poso!



Dođe Mujo kući sa posla i kaže Fati:
• Umoran sam, mrzi me da se mazim, 'ajd mi ga samo popuši.
Na to će Fata:
• 'Ajme, umorna sam i ja, 'ajd ga izdrkaj u čašu, pa ću ja ujutro popiti!



Kupa se Mujo potpuno go u rijeci. Na obali rijeke jedna mlada dama čita knjigu.
Krečući se kroz rijeku, Muja prilazi dami i pita je:
- Šta citaš?
- Psihologiju. – odgovori ona.
Sad već zaintrigiran da priđe dami, a znajući da je go, baci pogled u rijeku,
ugleda neku šerpu, uze je sa dna, pokrije svoj „ponos“, priđe dami i upita je:
- A šta proučava ta psihologija?
- Pa, zahvaljujuci njoj mogu na primjer da znam šta ti u ovom trenutku misliš.
Mujo zavodnički prilazi i pita damu:
- Pa hajde, reci, šta ja u ovom trenutku mislim, a?
- Pa evo, ti misliš da ta šerpa koju držiš ima dno, ali ga ona nema!



Seks nije odgovor! Seks je pitanje.
DA je odgovor!


Pa ti izbaci smece iz auta hehe


<< Arhiva >>