Ah taj vražiji nogomet hehe

29.10.2014.



Koji je najbolji nacin da izgubis 80 kila odvratne masnoce?
- Razvod.



Našla sam kod muža u mobitelu kontakt "Besplatan seks"...
Nisam izdražala i nazvala sam ...
Zazvonio je moj mobitel…
Kad nisam pukla ... Konj jedan, konjski!!!



Obijena kuca nekog antikvara i naravno, plavci dosli da naprave uvidjaj.
- Mozete li mi tocno reci sta vam je ukradeno? – upita vlasnika jedan
pajkan vadeci biljeznicu.
- Pa, kao prvo, dva svicarska sata, oba stara oko 150 godina.
Zatim su mi odnijeli…
Tu ga pajkan prekinu:
- Polako, polako… Nama je, znate, svaki podatak vazan.
Recite, jesu li ti satovi bili digitalni?



Zašto policajci teško dobijaju hemeroide?
- Zato što je to posebna vrsta šupka.



Perica jede supu i kuka: - Mama, ja ne volim supu.
- Pa ti zamisli da je to nešto što ti voliš.
- E, pa ti zamisli prazan tanjir i odnesi ga!



Gde je bilo malo djete kad je pukla bomba... SVUDA!!!!



Mujo izumio novu, savremenu digitalnu mišolovku sa laserskim senzorima.
Uveče je stavio na nju komad sira i spustio u podrum. Ujutru, kada se
probudio, reče Fati da siđe u podrum i da vidi efekte njegovog izuma.
Iz podruma Fata javlja:
- „Svi miševi su se okupili oko tvoje mišolovke, grickaju sir i umiru od
smijeha!“



Otišao Mujo polagati vozački ispit, vraća se kući i Haso ga pita:
- Jel jarane, jesi li položio?
- Ne znam dok ne dođu instruktori iz bolnice...


Zajeban trener hehe


<< Arhiva >>