Svakodnevica u gradskom prijevozu hehe

28.10.2014.



Izlaze četiri Zagorca iz birtije pa kaže jedan od njih:
- "Jožek, ti buš vozil
jer si preveč pijan da bi mogel popevati z nami"



Rat u Sarajevu. Stoje ljudi u redu za kruh. Normalno,
čekaju dugo vremena da dođu na red, kad se iz reda začu:
- Ko je Srbin, nek’ izađe iz reda, nema kruha za vas.
Prođe dosta vremena, kad se iz reda začu:
- Ko je Hrvat, nek’ izađe iz reda, nema kruha za vas.
Nakon par sati čekanja začu se iz reda:
- Nema kruhaa uopce, sve je nestalo!
Narod počeo da se razilazi govoreći:
- Vidiš, opet Srbi najbolje prođoše.



Negdje u Bosni:
Mama, mama kako kompjutor zna moje ime?
Nemam pojma Admine matere mi..



Koje rijeci zene najvise mrze za vrijeme odlicnog sexa?
- Duso, stigao sam!



Ciga zove doktora telefonom:
- Doktore, dođite brzo da pregledate moju ženu!!
- Šta joj je?
- Toliko je bolesna da sam morao na leđima da je nosim u
kuhinju kako bi mi spremila ručak.



Došao neki tip iz Beograda i ne zna u Sarajevu naći Bembašu.
Sretne prvog prolaznika i pita ga: - Ej bre, jesi li ti odavde?
A prolaznik će na to: - Nisam, ja sam od Ibre, Avdo ima ćerku.



Gospodine vi imate SIDU.-A u pičku materinu, kakvo je ovo vrijeme došlo,
ni rođenoj djeci više ne možeš da vjeruješ


Sex u busu;




<< Arhiva >>