živjeli mladenci hehe

22.10.2014.




Sjedi Mujo u kafani, lagano pijucka rakijicu i lista novine, kad do njega sjedne
Haso, sav depresivan. Mujo ga pogleda preko novina i upita:
- Šta je, bolan, šta's pokis'o?
Haso slegne ramenima:
- A jeb'ga Mujo, ubiše me ovi krediti, svima sam dužan ...
Mujo slegne ramenima: - Ništa se ti ne sekiraj, najbolje ti je biti dužan ...
Haso ga zbunjeno pogleda: - Šta pričaš to, ne budali, bolan,
zašto je najbolje biti dužan?
Mujo lakonski slegne ramenima:
- Jerbo, Haso moj, nedužni uvijek stradaju!



Mujo i Fata sjede navečer pred televizorom, Fata se umiljava Muji i tiho mu reče:
- Mujo moj ... moram ti reć' nešto ... uskoro nas više neće biti samo dvoje u kući ...
bit će nas troje!
Mujo je oduševljeno pogleda:
- Jao, Fato, mašala ... de da te poljubim! Kako znaš?
Fata još tiše reče: - Nazvala me mater jutros i rekla da nam dolazi u goste ...



Šeću dva psa ulicom i jedan kaže:
'Postavili su nove ograde.'
A drugi odgovara:
'E, to treba zaliti!'



Našle se kokoške i dogovaraju žurku za Novu godinu:
Postavi se pitanje organizacije:
Po koliko ćemo para davati?
Onda su raspravljale i zaključile:
Ko ko ko da!



Mali Zemunac šeta kejom sa ćaletom i vidi leteći tanjir:
Znači, ćale brate, misim ša je ovo, a?
A otac mu smireno odgovara:
Vanzemunci sine, vanzemunci!!!



kakav je to cigo bez ruku?
čovjek od povjerenja



Radojka i Milojko leže u krevetu. Ona mu šapuće na uvce:
• Kaži mi: "Volim te, ljubavi"! • Volim te, ljubavi.
• A sad mi kaži: "Obožavam te, ljubavi". • Obožavam te, ljubavi.
• 'Ajd sad kaži nešto sam! • Spavaj više, pizda ti materina luda!!!


ostala bez vjencanice:




<< Arhiva >>