Policija hehe

18.09.2014.



U čemu je razlika između policajca i pištaljke?
Pištaljka ima kliker.



Mujo i Haso u javnoj kući čitaju plakat na kojem piše:
''Za 100 maraka možete dobiti:
- Sat vremena nezaboravnog seksa sa najljepšom djevojkom!
- Sat vremena seksa sa dvije djevojake!
- Sat vremana grupnog seksa!
- Sat vremena oralnog i analnog seksa!''
Mujo će Hasi: • Jarane, pa ko će jebati 4 sata!?



• Mama mi se preudala i novi tata me uči da plivam.
• Jel' ? Pa, kako se snalaziš?
• Odlično! Već sam naučio da se sam izvučem iz vrece...



Ode plavuša u prodavnicu kućnih aparata i nađe pravu stvar.
Dođe kod prodavca i kaže: Htjela bih da kupim onaj televizor!
Žao mi je, ne služimo plavuše - kaže prodavac. Šta će, ode plavuša kući,
ofarba kosu i brže bolje vrati se: Htjela bih da kupim onaj televizor!
Žao mi je, ne služimo plavuše - kaže prodavac. Razočarana što ju je prepoznao,
odluči plavuša ovog puta da se kompletno maskira u brinetu. Ode kod frizera, sredi
frizuru i šminku, nabaci novu odjeću. Stavi velike crne naočare za sunce.
Kada je bila sigurna da izgleda drugačije, ode ponovo u prodavnicu:
Htjela bih da kupim onaj televizor! Žao mi je, ne služimo plavuše - kaže prodavac.
Dođavola! Pa kako ste me prepoznali?
To vam je mikrovalna pećnica, a ne televizor! - kaže prodavac.



Jutros me bolilo grlo pa sam primio injekciju.
Sad me boli dupe!



Kćerka uzbuđenim glasom govori majci:
. Mama, Milan me zaprosio, ali ne znam šta da radim ... nije me čestito ni upoznao...
. Udaj se kćeri, udaj! Ne čekaj da te upozna!



Pročitao Mujo knjigu 'Budi gazda u svojoj kući'.
Otišao u kuhinju i stao pred Fatu.
Upro joj je prst u facu i oštro rekao:
Znaj da sam ja gazda u ovoj kući i moja je riječ zadnja!!!!
Večeras ćeš napraviti dobru večeru i kad pojedem, idu dobri kolači.
Zatim idemo u spavaću sobu i je....mo se onako kako ja hoću...
Onda ćeš mi spremiti kupku da se fino opustim.
Oprat ćeš mi leđa i obrisati me, a onda donijeti pidžamu!
Nakon toga izmasirat ćeš mi stopala i ruke!
I... pogodi, tko će me obući i počešljati kad sve to bude obavljeno?
- Neko iz pogrebnog, pi..a ti materina !!!-rece Fata


Policajac samara


<< Arhiva >>