O djeci i majkama hehe

31.07.2014.



Majka kaze:

1. Majka me je naucila da cijenim dobro uradjen posao
"Ako se hocete poubijati, idite van, sad sam oprala pod"

2. Majka me je naucila religiji
"Moli Boga da ova mrlja ne ostane na tepihu"

3. ...o putovanju kroz prostor i vrijeme
"Ako se ne izravnas tresnut cu te tako da ces odletjeti na drugu stranu



4. ...o logici
"Zato sto ja tako kazem, eto zato!"

5. Majka me je naucila jos logike
"Ako padnes sa te ljuljacke i slomis vrat, neces dobiti sladoled poslje
rucka!"

6. ...o predvidjanju dogadjaja
"Obuci ciste gace i carape, u slucaju da se nesto dogodi"



7. ...o ironiji
"Samo ti placi pa cu ti dati i razlog za plakanje!"

8. Majka me je naucila cudima osmoze
"Zatvori usta i jedi!"

9. ...o iskrivljenju
"Pogledaj samo tu prljavstinu iza tvojih usiju!"

10. ...o izdrzljivosti
"Sjediti ces tu sve dok ne pojedes sav spinat!"



11. ....o vremenu
"Tvoja soba izgleda ko da je upravo prosao uragan!"

12. ...o hipokriziji
"Rekla sam ti jednom, reci cu jos hiljadu puta - ne pretjeruj!"

13. ...o modificiranom ponasanju
"Prestani se ponasati kao tvoj otac!"



14. ...o zavisti
"Ima na tisuce nesretne djece na svijetu koji nemaju divne roditelje kao ti!"

15. ..o iscekivanju
"Cekaj samo da stignemo kuci..."

16. ...o primanju
"Dobices ti svoje kad dodjemo kuci..."



17. ...o medicini
"Prekini gledati u križ, ostace ti tako!"

18. ...o vidovnjastvu
"Obuci taj dzemper, valjda ja znam da ti je hladno!"

19... o humoru
"Nemoj trcati k meni kad ti ta kosilica odsjece noge"



20. ...o odrastanju
"Ako ne pojedes to povrce nikad neces narasti"

21. ...o genetici
"Isti otac..."

22. ...o porijeklu
"Zatvori ta vrata, nisi rodjen u stali"

23. o mudrosti
"Razumijet ces kad dodjes u moje godine"


Da ti srce stane,sto orao moze napraviti hehe


<< Arhiva >>