Babe i djedovi hehe

30.07.2014.



Zali se mujo sulji... jarane firma mi je u krizi,
plata kasni a ljudi neslozni ...
A kakvi su odnosi u tvojoj firmi..
Jarane odnosi ko sta stigne



Šetaju dva psa ulicom i jedan kaže:
- Juče su postavljali nove bandere.
Drugi: - E, to se mora da zalije!



Stoje dvojica policajaca pokraj zaustavljenog vozila.
Jedan zapisuje prednju, a drugi stražnju tablicu.



Ide Fata s posla i vidi papir, na prozoru njene kuće, na kome piše:
"Iznajmljujem sobu mladoj studentici!!!"
Fata: "Mujo, jesi li ti napisao onu glupost?"
Mujo: "Jesam!"
Fata: "A što bi ti s mladom studenticom?"
Mujo: "Možda bi je mogao podučiti matematiku!"
Fata: "Pa ti ne znaš ni zbrajati do sto!"
Mujo: "Sada ćemo se vrijeđati?!"
Fata: "Dobro, ajde reci koliko je sto i sto?"
Mujo: "Dva stola!"



-Mujo i Fata otišli kod bračnog savjetnika jer se nikako ne mogu prestati svađati.
Pozove njih psiholog unutra i upita: - Dobro, recite mi kakav problem imate?
Mujo krene: - Žena mi ne da ...
Fata se nervozno ubaci: - Ajd ne seri, matereti, šta ti ja to ne dam?
Sad ti je kao do seksa najednom?!
Mujo nastavlja: - ... ne da mi da svršim...
Fata opet uleće: - Ma 'ko ti ne da, bolan, šta pričaš gluposti, nego s' ti impotentan
k'o što su i ćaća i dedo bili ...
Mujo se ipak probije: - ... kad govorim!



- Zabolio Cigu stomak pa ode kod doktora.
Opipava mu doktor stomak i pita:
- "Kakva ti je velika nužda?"
- "Velika, brate, velika da nije ne bih ni došao."
- "Ne pitam te to, nego kakva ti je stolica?"
- "Drvena, a i stara, vala propala skroz."
- "Ama čovječe razumeš li ti mene, koliko puta ideš napolje?"
- "Od kada svane i ne ulazim u kuću do uveče."
- "Govno Cigo, kako ti je govno?"
- "Eee, to još gospon doktor nisam probao."



Zašto cure kad su na kavi idu grupno na wc?
- Da se nezna koja je srala.


Baba ode liftom:


<< Arhiva >>