Kakiti i piškiti hehe

17.07.2014.



Kako se zove brak između udovca i udovice?
Finale



TEK KAD TI KOMARAC SLETI NA JAJA -
SHVATIŠ DA SE PROBLEMI MOGU RIJEŠITI BEZ NASILJA!!



muji doktor dijagnosticir'o rak i rek'o mu da nece zivjeti duze od sest mjeseci....
vratio se mujo kuci, zovno fatu i malog mujicu za sto i rek'o im tuznu vjest.... ...plac u kuci...
...sutradan zovnuo jarane u kafanu, da im kaze vijest i poveo malog mujicu sa sobom....
eto, raja juce sam bio kod doktora i reko mi covjek da imam sidu i da necu zivjeti duze
od sest mjeseci....pa ako mozete, kad ja umrem, pomozite malom mujici,
ako mu sta bude trebalo....
...vracaju se kuci i mali mujica pita...
pa dobro babo, sto si im rekao da imas sidu kad ti imas rak????
"hoces da ti oni mater jebu kad ja umrem"



Kineski kondomi
Razlog zašto Kineza ima preko dvije milijarde.



Lezi Mujo na samrtnoj postelji, Fata place kraj uzglavlja i drzi ga za ruku. Mujo je upita:
- Fato, hoces li mi ispuniti posljednju zelju?
Fata zajeca i rece:
- Hocu, moj Mujo, samo reci!
Mujo, onako slab, jedva prosapce:
- Fato, hocu da se za sest mjeseci udas za Hasu...
Fata ga zbunjeno pogleda i upita:
- Mujo, pa kud za Hasu, ti ga nikad nisi podnosio, rekao si da ga mrzis vise od svega!?
Mujo zadnjim snagama rece:
- Upravo zato, Fato, upravo zato ...



- Ništa ne smrdi više kao tuđi roštilj!



Idu dvije plavuše ulicom i jedna kaže drugoj:
- Hej, pogledaj onog psa sa jednim okom!
Druga plavuša prekrije rukom jedno oko i pita: - Gdje, gdje?


Hrvati i Analni Otvor


<< Arhiva >>