Sve se oko para vrti hehe

14.04.2014.



Kako se zove plavuša bez mobilnog?
Djevojka bez veze!



Crnogorac čeka u bolnici da mu se žena porodi. Nervira se,
šeta hodnikom, nervozan je i zabrinut...
Poslije dva-tri sata čekanja, začuje se bebin plač.
•Daj, Bože, samo da nije muško, da se ne muči kâ ja sad!
- reče Crnogorac sa olakšanjem.



Mujo, nesretnim slučajem invalid bez obje ruke, za rodendan od Hase
dobije dvije proteze. -Kako ću se ja njima služit'?
-Ljepo, glasovnim komandama. I ide to Mujo probati. Reče:
-Zelim pušiti cigaretu. I ruke same izvuku kutiju i upaljač iz džepa,
zapale cigaretu i stave mu je u usta. Htjedne Mujo zatim jesti, i ruke zbilja
same prihvate jedaći pribor i normalno se njime služile.
-Sve je to jako lijepo. A sad bih ja malo drkao. I ruke otkopčaše šlic,
izvadiše -gospodina- i počnu. A Mujo uživa kao nikad u životu.
Nakon što svrši, reče:
-Ovo je bilo divno. Još kad bi mi samo netko sad popušio..
.- kad ga ruka zgrabi za vrat i povuče mu glavu nadolje prema... *KRC*



Push-up grudnjak je kao vrećica čipsa.
Tek kad otvoriš vidiš da pola fali!



Svađa se devojka s dečkom.
- Ti misliš da sam ja glupa?
- Čekaj, idem da nahranim zmaja.
- Ajde, čekam!



Sjede 3 Crnogorca na klupi preko puta prodavnice. Pitaju prvog:
• Za koliko bi ti đeticu moga otići po pivu?
• A moga bi za pola sata. Pitaju isto drugog.
• A moga bi za 15 minuta. Pitaju trećeg isto.
• A moga bi za 5 minuta. Na to će ova dvojica:
• Ta nijesi tica!



Leži Fata u rodilištu nakon poroda i donosi joj sestra bebu prvi puta.
Sva se obitelj okupila i gledaju bebu, pa će jedna od tetki:
- Fato, bona, jako ti je slatka beba! Fata namršteno odvrati:
- Jašta da je slatka, kad sam umjesto pilule za kontracepciju uzela babin Natren!


Štrumpfovi i drvo s novcem


<< Arhiva >>